• ma t/m vr 9:00 - 12:00
  • |
  • +31 75 799 1050
  • |
  • service@kantoormeubelen24.nl

Meest gestelde vragen

Wie kan bij kantoormeubelen24 bestellen?


Bij kantoormeubelen 24 kan dat iedereen! Wij zijn primair een Business to Business leverancier, maar we verkopen ook aan privépersonen. – U hoeft alleen nog maar de BTW aan onze prijzen toe te voegen. U ziet de prijzen inclusief BTW op de detailpagina's van de producten en wanneer u verder gaat met afrekenen.



Hoe kan ik hulp krijgen bij het selecteren van de meubelen?

 

Ja, we kunnen u helpen bij het kiezen van het meubilair dat u zoekt. Daarnaast bieden wij een professionele 3D-planningsservice voor uw nieuwe kantoor. Idealiter heeft u al een plattegrond van het gebouw in een hoge resolutie bestand. We kunnen met minder werken, maar we hebben in ieder geval de afmetingen van de ruimtes incl. deuren, ramen etc. nodig.

 

Aarzel niet om ons te contacteren met uw vragen. U kunt ons bereiken via chat, mail en telefoon op service@kantoormeubelen24.nl of +31 75 799 1050.

  



Hoe betaal ik mijn bestelling?


Bij ons vindt u een aantal populaire betaalmogelijkheden die u kunt selecteren bij de laatste bestelstap, het afrekenen. Wij accepteren alle gebruikelijke kredietkaarten, iDeal en Paypal.


Indien u door uw organisatie verplicht bent om op rekening te betalen, neem dan contact met ons op en wij kunnen een individuele kredietbeoordeling voor u maken. Via service@kantoormeubelen24.nl of telefonisch via  +31 75 799 1050 bent u bij ons aan het juiste adres.



Hoeveel BTW betaal ik?


Privé klanten en klanten die geen btw-nummer opgeven, betalen altijd het standaard Nederlandse tarief van 21% (gereduceerd tarief indien van toepassing).


Indien u een BTW-nummer heeft, gelieve dit op te geven. Helaas kunnen we geen algemeen antwoord geven op het belastingtarief, omdat dit afhankelijk is van het product en vooral van de plaats van waar het vandaan komt. De belastingen moeten worden getoond na het invoeren van de adresgegevens en voordat u begint met de betaling.

In bepaalde gevallen kan het voorkomen dat we een artikel vanaf een andere locatie versturen dan in eerste instantie gepland. U vindt de definitieve belastingen op uw factuur.

Mocht u vooraf vragen hebben dan kunt u contact opnemen met ons via service@kantoormeubelen24.nl of +31 757991050.



Geldt de levering ook buiten Nederland?

 

Artikelen gekocht op onze webshop kunnen alleen in Nederland worden geleverd. Mocht u toch in een ander land geleverd willen worden, neem dan contact met ons op en we helpen u graag verder. België is meestal geen probleem. Voor leveringen naar Duitsland of de UK kunt u een kijkje nemen bij onze respectievelijke webwinkels in deze landen:

www.bueromoebelonline.de

www.officefurnitureonline.co.uk



Hoe lang duurt mijn bestelling en wanneer wordt deze geleverd?

 

Dit is afhankelijk van het product dat u koopt. Elk artikel op onze website toont de geschatte levertijd. Let op, dit kan afhankelijk zijn van de door u gekozen variatie. Deze levertijden worden als richtlijn aangegeven en de levering kan voor, of in sommige gevallen iets na deze datum plaatsvinden. Wij proberen uw artikelen altijd zo snel mogelijk te leveren!

 

Leveringen kunnen alleen plaatsvinden tijdens de werkuren van maandag t/m vrijdag en een exacte datum kan niet altijd worden opgegeven op het moment van de bestelling.



Wordt er een montage voor het meubilair aangeboden?


Ja, we werken samen met lokale installatiepartners of montage partners?. De kosten zijn afhankelijk van het gekozen meubilair, maar ook van de plaats van levering (parkeerplaats, verdieping, lift etc.) Neem contact met ons op voordat u besteld, zodat we een individuele aanbieding voor u kunnen doen.



Hoe zit het als ik een probleem heb met mijn bestelling?

 

De klantenservice wordt door ons serieus genomen! We weten dat af en toe niet alles verloopt zoals gepland. In geval van een probleem willen we het zo snel mogelijk naar tevredenheid voor u oplossen. Als u moeilijkheden heeft met uw bestelling of met het product, gelieve dan een e-mail te sturen naar service@kantoormeubelen24.nl.



Stel dat ik een schade heb of een artikel wil retourneren?


Schade kan helaas ontstaan. Als dit het geval is, stuur ons dan een e-mail zodra het artikel is ontvangen naar service@kantoormeubelen24.nl of bel +31 757991050. Wij zullen dit met voorrang voor u afhandelen. Wilt u, een foto van de schade bij uw e-mail voegen a.u.b.?


Indien u een artikel wilt retourneren kunt u graag een bericht sturen naar service@kantoormeubelen24.nl of +31 757991050 bellen. Wij nemen dan contact met u op om te achterhalen welke transporteur de zending retourneert en naar welke locatie het artikel wordt teruggestuurd.